Sovit hos jonna

Hej , nu har jag kommit hem från jonna , jag sov där igår vi skypade med William i fyra timmar till klockan
3 sen gick jag och jonna o la oss och snackade i typ en halv timme . I morse så vaknade vi halv ett och jag
skulle till tandläkarn tjugo över två , och mamma skulle hämta mig tio över två.Jag hatar verkligen tandläkarn.
Men det gick bra jag hade inge hål som tur var ! Det är ju fredag den 13:onde idag också så då var man väl
lite rädd att det skulle hända nånting , för vissa är det en tur dag men för mig är det olika . Men snart ska jag
följa med mamma och handla middag och lite gottis till kvällen ifall vi får för pappa föratt han ba : Ni är svarta
under ögonen och då så sa han att vi har godis löfte i en månad , men jag hoppas att det inte stämmer föratt
jag ska snart på innebandy cup i Mora och där ska vi sova i två dagar och vi ska åka buss dit så då vill man
gärna ha godis brevid sig eller nånting . Men ni får ha det så bra !!

Arkiv bild ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0